نی نی ما عشق ما

فقط و فقط برای یکدونه پسرم

1394/3/12 9:30
نویسنده : مهشید
147 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم از وقتی فهمیدم حس ناب مادر شدن را

نذر کردم برای خدایی که تو رو بمن داد .همون خدایی که با لحن و صدام آشناست .

نذر کردم برای سلامتیت .

دلم قرصه با نذر ماهیانم معتقدم خدایی که تو رو بمن هدیه کرده خودش نگهداری می کنه.

برای یه مادر قشنگ ترین چیز صدای قلب جنینشه .الهی من بگردم واسه این طپش قلبت مامان هر بار که میرم دکتر قبل از شنیدن صدای قلبت صدقه میدم .

دلشوره دارم همش نگرانتم و کاش این حس بزودی برطرف بشه چون واقعا عذاب می کشم حتی توی خوابیدن می ترسم بد مدلی بخوابم و تو اذیت بشی به بابا محسن میگم من می خوابم تو حواست بمن باشه . مامان فرشته ام همش نصیحت می کنه که توی خواب غلت نزنم ،خیلی دولا و راست نشم تند تند کار نکنم . بخاطر تو عزیزم حتی از لاک ناخنم گذشتم نه رنگ مو نه آرایش نه هر چیزی که ممکنه برا تو ضرر داشته باشه .

نیمی از راه گذشته تو روی من تاثیرات خیلی مثبتی داشتی سعی می کنم عصبانی نشم دلگیر نشم غصه نخورم استرس نداشته باشم .حتی از لحاظ معنوی روی من اثر گذاشتی خیلی این حسها را دوست دارم احساس می کنم تو یه جور خاصی که اینجوری مامانتم تحت تاثیر قرار دادی .امیدوارم این مدت به آرامش طی بشه و تو با سلامتی پا به این دنیا بزاری . 

خدایا ازت بابت تموم لحظات زندگی ام ممنونم . 

خدا را شکر می کنم به خاطر داشتن همسرم مرد اول زندگی من . 

خدا را شکر می کنم به خاطر قند عسلم .

خدا را شکر می کنم به خاطر زن بودنم . 

خدا را شکر می کنم به خاطر مرد بودن شوهرم . 

 

پسندها (1)

نظرات (0)