نی نی ما عشق ما

دل نوشته های مهشید برای پسرم

1394/3/6 13:14
نویسنده : مهشید
133 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم عزیز دلم وقتی تو خونه تنهام ساعتها باهات حرف می زنم نصیحتت می کنم برات درد دل می کنم میدونی چیا می گم بهت اینجا برات همونا را می نویسم امیدوارم وقتی ام بزرگ شدی و این وبلاگ را خوندی به خودت بگی خب من که همینجوریم همه خواسته های مامانم را عمل کردم . پسرم اولش ازت می خوام انسانی بشی والا ، سالم و تندرست .خیلی باهوش و درسخون باشی موفق و وظیفه شناس بشی ازاون نخبه هاش آدمی که تاثیر گذاره برای بقیه انسانها البته راهت سخت میشه ولی مسلما خودتم از این بُعد وجودیت لذت می بری. بعدش نصیحتت می کنم که همه آدما را دوست داشته باشی کینه و دشمنی به دلت راه ندی من و باباتو دوست داشته باشی و رهامون نکنی .غصه دنیا را نخوری و تو این هرج و مرجی که فعلا دنیا و مردم بی گناهش گرفتارش شدند مواظب خودت باشی و مبادا با اون انسان نماها هم مسیر بشی .الان که تو داری میای اوضاع دنیا ناجوره خاورمیانه بهم ریخته یمن در جنگ بسر می بره و گروهی به اسم داعش اوضاع عراق و سوریه و لیبی و خیلی جاها را بهم ریخته. انسانیت در معرض انحطاط هستش معضلات اخلاقی از همه جورش حتی توی ایران خودمون بیداد می کنه .فقر و ناتوانی مردم از طرف دیگه اعتیاد و بیماریهایی که دامن آدما را از هر قشر و طبقه ای گرفته .اما پسرم تو نترسیا بدون که من و بابات مثل کوهی سرزنده و شاد و سلامت و قوی پشت تو هستیم حواسمون بهت هست فقط خودتم باید وقتی عاقل شدی حواستو جمع کنی مبادا گرفتار بشی .اگر به اصول انسانی عمل کنی مطمئن باش خطری تهدیدت نمی کنه .

خلاصه پسر گلم عشق مامان و بابا همیشه :

- زندگی کن ، عشق کن و عشق بورز  

- آنچه را گذشته فراموش کن و برای چیزی که نرسیده غصه نخور

- قبل از جواب دادن فکر کن

- هیچکس را مسخره نکن

- به دشمنی کسی راضی نشو

- تا حدی که می تونی از داراییت بخشش کن و سخاوتمند باش

- کسی را فریب نده

-راستگو و متواضع باش

- مطابق وجدان خود رفتار کن

- روح خودتو با خشم و کینه آلوده نکن

- هرگز ترشرو و بداخلاق نباش

- به خودت ارزش بده از خودت سپاسگذاری کن . از شکست نترس و به آینده خوش بین باش منفی و منفی باف و نا شکر نباش .

معجزه خدای مهربونم الهی سایه به سایه نفس حق همراهت باشه و از چشم بد دور باشی عزیزم .نازنین پسرم الهی 120 ساله بشی

باشی تا باشیم و ببینیم شکوفا شدنت را. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)