نی نی ما عشق ما

پسره خوش قدم من

1394/3/5 10:02
نویسنده : مهشید
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان و بابا آرام

یه خبر جدید دارم برات که البته از وقتی شنیدم گذاشتم پای خوش قدمی تو .افزایش زمان مرخصی زایمان از شش ماه به نه ماه .کلا مامانی از وقتی تو اومدی آرامش کاریم زیاد شد .مدیرعامل خیلی هوامو داره همکارا هم همینطور و همه اینا بخاطر قدم مبارک پسر گلمه .باباییت میگه بعد مرخصی زایمان نرم سر کار و همش کنار تو باشم .اما بقیه بهم میگن حیف کار و سابقه ات هست .حالا می خوام صبر کنم تا ایشالا تو نه ماهه بشی ببینم اوضاع چه طوری پیش میره در هر حال تو اولویت اول منی ولی اگر اوضاع تو و خودم روبراه بود سعی می کنم که بابا را راضی کنم برگردم سر کار وگرنه که عزیز دلم مامان بخاطر پسرش میشه یه زن خانه دار . می بوسمت از راه دور نزدیکتر از همه ای بمن اما بهت دسترسی ندارم . به امید روزی که تو آغوشم باشی و تو چشات نگاه کنم و باهات حرف بزنم . 

پسندها (1)

نظرات (0)