نی نی ما عشق ما

خرید سیسمونی

1394/4/13 10:55
نویسنده : مهشید
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی محبت این چند وقته که برات ننوشتم درگیر خودت بودم .اولش که یه چند روزی دستم بند دوا دکتر بود آخه آزمایش دیابت بارداریم نتیجش خوب نبود و دکتر مجددا برام آزمایش تحمل گلوکز 4 ساعته نوشت . چند روز قبل آزمایش دومی بابات نمی گذاشت دیگه شیرینی بخورم و رژیمم داده بود منم که عاشق شیرینی .خلاصه آزمایشو دادم با کلی استرس اما خدا را شکر که خوب بود و مشکلی نبود .نگرانیم از بابت تو بود نه خودم آخه می گفتند قند بچه در صورت دیابت مادر موقع زایمان افت می کنه و خطرناکه و مراقبت ویژه می خواد . بعدشم درگیر خرید سیسمونیت شدیم با مامان فرشته . اول رفتیم تخت و کمد و ویترین را سفارش دادیم از فرکا چوب که کیفیت کاراش خیلی خوبه .ساده است مدلش اما جا دار و مفید .حالا وقتی آورد تو اتاقت نصب کرد عکسشو میزارم برات . بعدم رفتیم فروشگاه مانی نی تو خ فلسطین و کالسکه و کریر و کیف مادر را خریدیم . طرح آلستر از مارک کوزاتو که انگلیسی هم هستش . کلی حواسم بود که استانداردهای لازم توش رعایت شده باشه و تو در هر صورت راحت باشی .

همون جا برات یه ست حوله خریدم با رنگ سبز و آبی که روش یه عروسک هست هم خوشکله هم جنسش عالیه .حوله تن پوش و حوله نوزادی و حوله دست و صورت و پاپوش و حتی جقجقه هم داره روش کلی با خاله مهسات ذوق کردیم و خریدیم . رنگ لیمویی هم داشت اما اونی که ما خریدیم خوشکل تر بود خداییش .یه رختخواب دم دستی هم خریدیم که روش عکس یه خرس بود تو قایق و اونم کلی با مزه بود . دست بابا مرتضی و مامان فرشته درد نکنه تا اینجاشم خیلی هزینه کردند برات البته با کلی ذوق و شوق از هر چیزی بهترینش . هنوزم کلی خرده ریز مونده که قراره بریم بخریم . خب پسر گلم کلی کار ردیف کردم و یادداشت کردم که تا اومدن تو باید انجام بشه . تو مواظب خودت باش و سر موقع بیا که دلم پر می کشه برا دیدن اون چشمای خوشکلت .دوستت دارم بیشتر از خودم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)