نی نی ما عشق ما

نی نی مون پسره

1394/2/22 11:54
نویسنده : مهشید
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم همه وجود مامانی محبت

امروز که دارم برات می نویسم اولین روزیه که می دونم نی نی تو دلم پسره . برات بگم از جریان تشخیص جنسیتت .دیروز توی 17 هفتگی رفتیم سونوگرافی . ساعت 3 با عمه منیره قرار داشتیم .با بابایی با هم رسیدیم خونه سریع ناهار خوردیم و راه افتادیم سونوگرافی خیلی شلوغ بود دوباره بابا و عمه رفتند سراغ همون خانمی که پیش دست دکتره . بعد از حدود یه نیم ساعتی صدا زد اسممو . رفتم تو با عمه بابا که خواست بیاد خانم منشی گفت آقایکم صبر کنید آخه یکی دیگم داخل بود که بابا گفت نه اصلا نمیام تا خوابیدم رو تخت خانم دکتر گفت چه زود باباش جا زد بگین بیاد تو که خلاصه محسن و منیره اومدند تو اتاق و جلو مانیتور ایستادند . منم از دکتر می پرسیدم حالش خوبه فعالیتش خوبه مشکلی نداره جفتش خوبه که دکترم مانیتور را چرخوند و گفت بیا ببینش این دستاشه این پاهاشه الهی فدات بشم داشتی دستاتو تکون میدادی حتی بنظرم اومد کردی دهنت بعد اندازه هاتو گرفت و وزنتو و گفت پاشو تموم شد بعدم یهو گفت بچتونم پسره وای مامانی انگار پرسپولیس گل زده بود به رئال بابات یه حرکتی کرد از خوشحالی که خانم منشی و یه خانم دیگه که منتظر سونو بود زدند زیر خنده یهو عمه منیره گفت خانم دکتر باباش صدا قلبشا نشنیده که گفت دوباره بخواب و صدا قلبتم گذاشت بابا شنید الهی قربونت برم تاپ تاپ میزد اما کوچولو . بعد که اومدیم بیرون بابا مهمونمون کرد هتل کوثر رفتیم شیرینی تورو اونجا خوردیم توی کافی شاپ باغش حالا از دیروز تا حالام فقط میگه پسرم پسلم . گفت می خواد دکتر بشی کندر بخورم خیلی باهوش بشی گفتم پسره من معاون عمرانی استاندار میشه . پسر گلم حالاباید به اسمت فکر کنیم .انشاا... به سلامتی بیای و شادی ما را مضاعف کنی منتظرتیم عزیزم .

پسندها (1)

نظرات (0)